Image Map
Teraz jest Pn sie 10, 2020 1:14 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr maja 09, 2012 12:36 pm 
WALLABY - czasem cos napisze

Dołączył(a): Pn mar 07, 2011 12:27 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Irlandia
czesc czy ktos wie jakie sa koszty agenta em. ktory poprowadzi rodzine od a do z ? prosze o info ,,pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 09, 2012 1:23 pm 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Wt lip 12, 2005 6:32 am
Posty: 565
Lokalizacja: Adelaide
5-6k AUD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr maja 09, 2012 3:05 pm 
WALLABY - czasem cos napisze

Dołączył(a): Pn mar 07, 2011 12:27 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Irlandia
siemka od 5 do 6 tys dolcow au za prowadzenie sprawy od a do z ,za 4 osoby ,,,a lekarz jest w tym ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz maja 10, 2012 12:15 pm 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Wt lip 12, 2005 6:32 am
Posty: 565
Lokalizacja: Adelaide
Tyle mniej wiecej wynosza oplaty dla agenta za poprowadzenie sprawy (doradztwo).
Wszystkie pozostale koszty typu oplaty wizowe, badania lekarskie, swiadectwa, tlumaczenia i cala reszta placi sie dodatkowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: agent
PostNapisane: Pt maja 11, 2012 4:13 pm 
WALLABY - czasem cos napisze

Dołączył(a): Pn mar 07, 2011 12:27 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Irlandia
siemka szop ale te dodatkowe koszty czyli oplaty wizowe badania itd to ile to bedzie ? pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 13, 2012 11:56 am 
KOALA - sprawdza czy mu smakuje

Dołączył(a): N mar 09, 2008 4:10 pm
Posty: 8
Moim zdaniem to jakies 3.5-4.5 tys dol. A dodatkowe oplaty zaleza od ilosci osob przyjezdzajacych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 13, 2012 12:00 pm 
KOALA - sprawdza czy mu smakuje

Dołączył(a): N mar 09, 2008 4:10 pm
Posty: 8
juz wiem, ze dla 4 osob, sorry nie doczytalam. Lekarz to jakies $1200, policy check tylko na doroslych - na dwojke $90, tlumaczenie tez nie za duzo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: agent
PostNapisane: N maja 13, 2012 8:19 pm 
WALLABY - czasem cos napisze

Dołączył(a): Pn mar 07, 2011 12:27 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Irlandia
czesc polla czyli wychodzi z tego ze jesli sam bede sie wszystkim zajmowal to koszty calej sprawy wizowej beda w granicach do 2 tys dol au mam racje ? pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 14, 2012 2:30 pm 
KOALA - sprawdza czy mu smakuje

Dołączył(a): N mar 09, 2008 4:10 pm
Posty: 8
sorry, zapomnialam o oplacie wizowej. To ok. $2500. Czyli jesli robisz wszystko sam, bez agenta emigracyjnego to wyjdzie Ci jakies $4000 na 4 osoby. Jesli z agentem to ok $8000. Jesli chcesz namiar na takowego to wysli wiadomosc na priv, dam Ci namiar na naprawde swietnego fachowca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: agent
PostNapisane: Pn maja 14, 2012 5:57 pm 
WALLABY - czasem cos napisze

Dołączył(a): Pn mar 07, 2011 12:27 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Irlandia
dziekuje polla ! pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: agent
PostNapisane: Pn maja 14, 2012 6:03 pm 
WALLABY - czasem cos napisze

Dołączył(a): Pn mar 07, 2011 12:27 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Irlandia
polla napisalem na priva


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL