Image Map
Teraz jest Śr mar 20, 2019 12:29 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt cze 17, 2016 8:14 am 
KOALA - sprawdza czy mu smakuje

Witam,

rozważam możliwość wyjazdu do Australii w celach zarobkowych - na stałe. Mam 25 lat, od 7 lat jestem w Polsce aktywny zawodowo i zaczyna mnie już to wszystko frustrować. Jestem inżynierem Mechaniki i Budowy Maszyn z j. angielskim na poziomie C1 (CAE) z 2 letnim doświadczeniem w branży przemysłu ciężarowego jako doradca techniczny, opiekun klienta oraz audytor autoryzowanych serwisów samochodów ciężarowych oraz 4 letnim doświadczeniem jako Przedstawiciel Handlowy. Posiadam również kwalifikacje programisty oraz operatora maszyn CNC - nie pracowałem - ukończyłem praktykę i szkolenie (uzyskałem certyfikat). Czuję się mocno niedoceniony zarabiając 800 EUR, ponieważ ciężko pracuję. Dodam, że moja obecna praca polega również na przebywaniu w hotelach od poniedziałku do czwartku (cały kraj).

Moja narzeczona posiada wyższe wykształcenie z Kosmetologii, nie pracuje w zawodzie, jest Kierownikiem drogerii w galerii handlowej od 3 lat. Jej angielski jest na poziomie B1 - ciągle się uczy.

Moje pytanie brzmi - czy warto do Australii przyjechać w naszej obecnej sytuacji ? Jeśli tak to w jaki region się kierować?

Z góry dziękuję za konkretne odpowiedzi!

PostNapisane: Pt paź 07, 2016 8:09 pm 

z tego co się orientuję, to oczywiście, że warto tam jechać :) Polacy tam mieszkający i pracujący raczej na życie swoje nie narzekają, no i Australia jest piękna ;D

PostNapisane: So paź 08, 2016 4:53 am 
WALLABY - czasem cos napisze

temat poruszany miliony razy na wielu forach i stronach
czy warto:
-skoro szukasz opinii innych, bodzca do wyjazdu, to chyba nie jestes gotowy na wyjazd. Bez wzgledu co ludzie pisza, AU nie jest kraina mlekiem i miodem plynaca.