Image Map
Teraz jest Wt lis 19, 2019 3:09 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz cze 11, 2015 12:48 pm 
KOALA - sprawdza czy mu smakuje

Witam.

Jestem inżynierem budownictwa z uprawnieniami i z ponad 2 letni stażem pracy w Polsce. Orientuje się ktoś może jak wygląda sytuacja w budownictwie w Australii ? Jakie są szanse na znalezienie pracy w zawodzie ? Zakładając że angielski znam na bardzo dobrym poziomie.

PostNapisane: Pn cze 15, 2015 6:42 pm 
WALLABY - czasem cos napisze

Witam,
Sytuacja w budownictwie wyglada bardzo dobrze w Australii, szanse na znalezienie pracy sa duze - zalezy co chcesz robic? praca w biurze czy na placu budowy? Wg mnie nalezaloby uznac zawod, wyksztalcenie i doswiadczenie zawodowe - aby zapisac sie do Australijskiego Stowarzyszenia Inzynierow (zobacz u zrodla: /www.engineersaustralia.org.au oraz assessment: www.engineersaustralia.org.au/about-us/ ... assessment ) a potem to juz powinno isc latwo. Ze znalezieniem pracy nie ma problemu - jezeli znasz dobrze angielski to wystukaj w google.com building engineering job i znajdziesz tysiace ofert. Innym wyjsciem jest znalezienie pracy przez tzw head hunters - ale o to nie pytales... Nie pytales tez o roznice pomiedzy konstrukcja domow w Au i w Polsce - ale to takie szczegoly... Tu naprzyklad testuje sie ziemie w South Australii - bo jest reaktywna, tzn taka dziwna glina, ktora pecznieje pod wplywem wody i kurczy sie gdy jest sucho (nawet do 15% !), w Qld natomiast bywaja cyklony...

Pozdrawiam i zycze powodzenia :mrgreen:

PostNapisane: Śr cze 17, 2015 2:15 pm 

Dziękuję za odpowiedź.

Miałbym jeszcze jedno pytanie, jak wygląda godzinowo praca na budowie ? Czy jest tak jak w Polsce że się tłucze po 12 h ( czasami nawet więcej) + soboty ? Czy można liczyć na normalne warunki tj 8h i wolne weekendy. Bo nie ukrywam, że jest to jeden z głównych argumentów szukania pracy w moim zawodzie poza krajem. Pozdrawiam.

PostNapisane: Cz cze 18, 2015 9:48 am