Image Map
Teraz jest Wt lis 19, 2019 3:10 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz maja 21, 2009 11:46 am 
KOALA - sprawdza czy mu smakuje

Witam,

Jestem studentem i wraz z narzeczoną planujemy w czasie urlopu
dziekańskiego odwiedzenie mojej dawno nie widzianej rodziny w Sydney oraz dokładne zwiedzenie całego kraju - W związku z tym iż nie wiemy ile czasu może zająć taka wyprawa oraz czy niespodziewane obowiązki nie będą kazać nam powrócić do kraju na jakiś czas, zdecydowaliśmy się na 12-miesięczną wizę turystyczną e676. Do eskapady tej przygotowujemy się od dwóch lat, zarówno pod względem rozpoznawczym jak i finansowym, dlatego nasz wybór padł na e676, a nie na wizę studencką (nie planujemy podjąć nauki ani pracy, jako iż wciąż studiujemy w Polsce i zamierzamy wrócić po roku do kraju).

Moje pytanie odnosi się do biletu powrotnego - Mój wujek, obywatel
Australii, uprzedził mnie iż wymagany jest on przy wjeździe do kraju, jednak na wielu stronach internetowych napisane jest że bilet taki nie jest konieczny.
Byłbym bardzo wdzięczny, gdybyście rozwiali nasze wątpliwości - Nie
wiemy czy mamy kupować jeden bilet do Australii, czy też dwa, w tym jeden "open ticket"? Nie chcemy, by przygoda z Australią skończyła się na lotnisku w Sydney przez jakiegoś nadgorliwego celnika, a z drugiej strony pieniążki na bilet powrotny bardziej przydałyby się w kieszeni :)

Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 22, 2009 11:20 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Jesli planujesz wrocic to taniej jest kupic otwarty bilet powrotny, nie dwa oddzielnie.
Poza tym bilet otwart jest wazny cos okolo roku, nie dam glowy czy istnieje mozliwosc przedluzenia..

Pozdrawiam

Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 22, 2009 12:39 pm