Image Map
Teraz jest Śr wrz 18, 2019 3:52 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn lip 30, 2012 1:20 pm 
WALLABY - czasem cos napisze

witajcie,

jstem na tym forum nowa. To znaczy czytam was co jakiś czas z wypiekami na twarzy od dobrych 3 lat :) ale zdecydowałam sie poprosić o pomoc teraz, gdy spełniło sie moje marzenie dotyczące wyjazdu do Australii.
Koleżanka zaprosiła mnie do siebie i wstepnie ugadałyśmy się na marzec 2013. Będę około 3 tygodnie bo na dłużej się nie wyrwę (praca, rodzina)...ale i tak się cieszę.

Sporo już poszperałam i dużo wiem, ale jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o kupno biletu. Byłam pytać w biurze podróży ale znaleziono mi ofertę za prawie 7000 w obydwie strony z Krakowa do Sidney, a więc sporo. Docelowo potrzebuję się dostać w pobliże Frasier Island.

Nie mam wiedzy ani doświadczenia jak to jest z kupnem przez internet. Najbardziej chodzi mi o to, żebym miała jaką taką gwarancje dotarcia na miejsce w przypadku opóźnienia/odwołania jakiegoś lotu. Nie wiem które linie gwarantują jakiś nocleg, ciągłość podróży a które nie... Boję się że jak kupię coś taniego i będą problemy, to utknę sama w obcym państwie z bardzo średnią znajomością języka. W zasadzie obojętne jest mi jaką linią czy trasą polecę, czy przez Singapur czy inne państwo (miasto) byleby czas oscylował do ok. 30godz.
Jak szukam coś sama w wyszukiwarce lotniczej, to owszem znajduję połaczenia do wiekszych miast typu Sydney czu Brisbane, ale ja potrzebuję dostać się dalej na malutkie lotnisko w Qeensland. I jak to wszystko zamówić na jednym bilecie?

Może moje pytania są smieszne, ale sama chyba nie dam rady tego ogarnąć.

Z uwagi na to że jest jeszcze sporo czasu, może coś podpowiecie, poradzicie? A może lepiej zaufać agentowi?

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie :)
Patsi

Tytuł: Frazer
PostNapisane: Śr sie 01, 2012 12:44 pm