Image Map
Teraz jest Śr lis 22, 2017 6:14 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz maja 25, 2006 9:32 pm 
WALLABY - czasem cos napisze

Dołączył(a): So lut 18, 2006 8:21 pm
Posty: 16
Lokalizacja: AKRANES, ICELAND
temat j.w. Chce starac sie tylko o wize na okres 2-3 lat, a pozniej jak mi sie spodoba to moze zostane, ze strony teoretycznej mam juz wszystko dograne, czekam tylko na konkretna date rozpoczecia pracy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 13, 2006 8:30 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Pt sty 09, 2004 12:41 am
Posty: 395
Lokalizacja: Canberra
gratulacje!

Chciales tez zadac jakies pytanie, czy tak ogolnie po prostu piszesz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 01, 2007 8:40 pm 
WALLABY - czasem cos napisze

Dołączył(a): Śr sty 31, 2007 12:35 pm
Posty: 10
Lokalizacja: tri-city (już niedługo;))
masz ty lucky ze ktos ci prace w nz zaproponowal, ja gdybym takowa dostala, to na drugi dzien bym wize zalatwiala... :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N kwi 29, 2007 9:07 am 
WALLABY - czasem cos napisze

Dołączył(a): N mar 25, 2007 9:26 pm
Posty: 13
Lokalizacja: UK
a po coz Ci wiza,jesli jej nie treba.Jedz i znajdz prace,a pozniej zalatwiaj reszte...
Dziwne :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt maja 01, 2007 12:43 am 
KOALA - sprawdza czy mu smakuje

Dołączył(a): Cz wrz 21, 2006 2:35 am
Posty: 8
Lokalizacja: Nowa Zelandia
Wcale nie dziwne. Jak sie jest na wizie turystycznej, wcale nie jest latwo prace znalezc. To nie UK. Rozwiazanie ryzykowne chyba ze ma sie duzo kasy i mozna sobie pozwolic na drogie wakacje bez gwarancji ze sie inwestycja zwroci.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL