Image Map
Teraz jest Śr lis 22, 2017 6:35 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
 Tytuł: Working Holiday
PostNapisane: N lis 01, 2015 5:56 pm 
KOALA - sprawdza czy mu smakuje

Cześć, nazywam się Filip i jestem studentem drugiego roku na polskiej uczelni. Zainteresowałem się programem Working Holiday, który wydaję się bardzo ciekawy jednak mam kilka wątpliwości, a które chciałbym rozwiać i pomysleć nad nimi póki dużo czasu ;) W dalszych rozważaniach zakładam, że udało mi się otrzymać wizę.